ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی تیم‌های اینتر و رم | ورود سردار به شهر میلان

  • کد خبر: ۱۹۱۴۰۴
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
تاریخ و ساعت بازی تیم‌های اینتر و رم | ورود سردار به شهر میلان
تیم‌های فوتبال اینترمیلان و رم در هفته دهم مسابقات سری آ ایتالیا امشب (یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲) به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های اینتر و رم از ساعت ۲۰ امشب (یکشنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۲) در استادیوم جوزپه‌مه‌آتزا به مصاف هم می‌روند. شاگردان سیمونه اینزاگی در تیم اینتر این فصل عملکرد قابل قبولی داشتند و با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر، بعد از یوونتوس در رده دوم جدول قرار دارند. البته مشکی و آبی‌های شهر میلان امیدوارند با برتری در بازی امشب یک بار دیگر صدر را از تورینی‌ها بگیرند. در سوی مقابل، اما رمی قرار دارد که در هفته‌های گذشته یک بار دیگر به روز‌های اوجش برگشته و می‌خواهد در سری آ بزرگی کند. مورینیو به خوبی می‌داند جالورسی امشب کار بسیار سختی در برابر تیم میلانی دارد و به همین خاطر احتمالاً باید شاهد یک نبرد کم ریسک، اما جذاب باشیم.


چهره ویژه این مسابقه برای هواداران فوتبال در ایران بدون شک سردار آزمون مهاجم رم است؛ ملی‌پوش کشورمان که در هفته‌های گذشته به صورت نصفه‌نیمه فرصت بازی را داشته تا اینجای کار و در مدت زمان کوتاهی که داشته عملکرد قابل قبولی داشته است. اما جدا از آزمون این مسابقه یک چهره ویژه دیگه هم دارد و آن روملو لوکاکوی بلژیکی است. مهاجمی که فصل قبل پیراهن اینتر را می‌پوشید و علیرغم فشاری که نراتزوری برای دائمی کردن قراردادش داشت، در نهایت میلان را ترک کرد.

اینتر و رم تاکنون ۱۸۰بار در سری آ به مصاف هم رفته‌اند که در آن‌ها ۷۶برد سهم نراتزوری و ۵۰برد سهم جالوروسی بوده درحالی که ۵۴مسابقه نیز با نتیجه مساوی بین دو تیم خاتمه یافته است. اینتر در ۱۱بازی از ۱۲ دیدار اخیر خود مقابل رم در سری آ شکست ناپذیر بوده (۵ برد و ۶ تساوی) و ۴ مسابقه از ۵ بازی آخر را برده است. تنها پیروزی جالوروسی در این مدت در بازی رفت فصل قبل در شهر میلان رقم خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->